Sva odsustva na jednom mjestu

Intuitivno i lako

Zamislite mogućnost da nepregledne excel tabele zamijenite jednim alatom koji kreira izvještaje o odsustvima u samo par klikova, nudi jasan pregled odsustva pa čak i opciju "burnout-meter-a"! Away eliminiše dugotrajne procese, nepotrebnu papirologiju i iscrpne sastanke u vezi sa odmorima koji može biti zakazan lako i jednostavno u samo par klikova.

Bez kreditne kartice14 danaOtkažite bilo kada
No training needed

Intuitivno i lako

No training needed

Lako i jednostavno upravljanje odsustvima

No overlapping

Rad bez greške

Zaboravite na dugotrajno i iscrpno traženje greške u toj jednoj tabeli gdje ste umjesto tačke stavili zarez. Uz away se čak i najmanje promjene u odsustvu zaposlenih mogu lako evidentirati i uzeti u obzir prilikom obračuna zarada i planiranja projekata. Slobodno zatvorite sve dodatne tabove, jer je away jedini koji će Vam biti potreban.
Precision

Skratite svoju to-do listu

Ukoliko koristite away, knjiženje odmora i dodatni sastanci više neće biti na Vašoj to-do listi! Za razliku od tradicionalnih metoda, away pruža mogućnost zaposlenima da samostalno koriste alat - bilo da se radi o pregledu slobodnih dana, zahtjevu za odsustvo ili pomjeranju odmora. U svega nekoliko klikova vi dajete potvrdu i kreirate izvještaj. I sve to uz jutarnju kafu, zatvorenog rokovnika.
Accessibility

Laka zakonska regulativa

Izrada preciznih i brzih izvještaja nikada nije bila lakša! Slobodni dani se sami obračunavaju, zaposleni sami unose zahtjeve a evidencija se sama vodi. Uz sve to, away osigurava i poboljšanje poštovanja zakonskih normi i politike kompanije do čak 90%! Došlo je vrijeme da HR-ovci konačno naprave predah od zamornih tabela i papirologije.
Employee satisfaction

Više vremena za sebe

Povećajte brzinu i efikasnost odobravanja odsustava do 80%! Pregled preostalih slobodnih dana Vam pomaže da Vi i Vaš tim lakše planirate odmore, dok postavljate odgovorne rokove u odnosu na raspoloživu radnu snagu, pri tom izbjegavajući "burnout". Produktivnost je veća kada je tim odmoran, a organizacija kvalitetnija kada oslobodite vrijeme samo za sebe.
Time-saving

Brže upravljanje odsustvima

Bez nepreglednih tabela na dnevnom rasporedu, sada ima prostora i za pauzu. Ako uporedimo sa manuelnim procesima, away čak do 90% poboljšava upravljanje odsustvima! Pruža izvještavanje, praćenje odsustva, usklađivanje sa pravnim propisima i planiranje - ostavljajući prostora da se fokusirate na upravljanje ljudima, kvalitet performansi i ukupno zadovoljstvo tima.
Increased productivity

Bez brige na odmoru

Zamislite odlazak na plažu bez poziva iz kancelarije! Sa away sistemom za praćenje odsustava na Vašem pametnom telefonu, svaki proces postaje jednostavniji i brži. Odobravanje odsustva možete obaviti kroz samo nekoliko klikova! Uz veću pristupačnost, posao se završava za tren oka, a što je najvažnije - nema više telefonskih poziva!

Povežite tim na away,
u samo par klikova

Bez kreditne kartice14 danaOtkažite bilo kada
Try it now
Try it now

away funkcionalnosti

Kalendar
sa odsustvima

Kalendar
sa odsustvima

Da li ste znali da dobro raspoloženje povećava produktivnost za čak 13%, dok iscrpljenost smanjuje performanse, koncentraciju i motivaciju? Uz away, sistem za praćenje odsustva, možete izbjeći "burnout" Vašeg tima uz jednostavan pregled odsustva zaposlenih! Svaki ponedeljak od sada može biti prilika za nove mogućnosti dok osiguravate odmoran i produktivan tim, bez odmora koji se preklapaju.

away features

Automatizacija izvještaja

Away automatizuje Vaše izvještaje i povećava efikasnost timova dok Vam dopušta da se fokusirate na ljude i zaboravite na dodatnu papirologiju. Izvještaj obuhvata sve - naknade za godišnji odmor, obračun odmora, kao i broj slobodnih dana. Uz away možete pratiti i odsustva u okviru jednog sektora ili na nivou cijele firme kao i stepen zadovoljstva zaposlenih, a uz sve to i preuzeti podatke i dijeliti ih sa drugima.

Jednostavan
prikaz

Dashboard

Jednostavan
prikaz

Away tabla daje jasan pregled zahtjeva zaposlenih (sortiranih po datumima), prikaz svih zakazanih odmora, kao i automatski obračun preostalih slobodnih dana. Uz away Vi i Vaši zaposleni više ne morate da pamtite brojke jer ih away obračunava umjesto vas! Ne samo što pruža transparentnost između HR tima i zaposlenih, već olakšava planiranje odsustva kao i implementaciju i prilagođavanje pravnim normama i politici kompanije.

Mobilna aplikacija

Pametni telefoni su naša produžena ruka, pa away mobilna aplikacija omogućava jednostavniju implementaciju sistema za upravljanjem odsustvima. Vaši zaposleni mogu provjeriti broj preostalih slobodnih dana iz restorana ili poslati zahtjev za odmor sa svog kauča. S druge strane, menadžeri imaju pristup kalendaru i svim away funkcionalnostima, što im omogućava primanje notifikacija, slanje i upravljanje zahtjevima u hodu, uz samo par klikova.

Mobile application

Automatsko zakazivanje i odobravanje

Approval

Automatsko zakazivanje i odobravanje

Da li ste znali da se, uz away, proces praćenja odsustva automatizuje do čak 80%! Kada zaposleni planiraju odmore, proces zahtijevanja je brz i jednostavan, u samo 2 koraka - prvo biraju željene dane i zatim kliknu dugme za slanje zahtjeva. Njihovim nadređenima stiže notifikacija o zahtjevu koji potom mogu odobriti ili odbiti. I to je to! Proces je gotov! Vaš zaposleni je zakazao odmor, vi ste ga odobrili, a da pri tom niste potrošili sate na sastanke i papirologiju!

Testimonijali

Naši zadovoljni korisnici

Testimonial person image
Jasna Pejović
CEO of DigitalBee
Testimonial
Uz away imam sve informacije na jednom mjestu, bez obzira na to gdje se nalazim! Away je neophodan alat današnjice, posebno za preduzeća koja imaju fleksibilan način rada od kuće ili na daljinu. Uz jednostavan pregled planiranih odmora, lako mogu da se organizujem i tačno znam na koga mogu da računam prilikom planiranja budućih projekata, ali i kome je nužno potreban odmor.
Jasna Pejović
CEO of DigitalBee

Pogodan za sve vrste timova

Lako i jednostavno
praćenje odsustva

Bez kreditne kartice14 danaOtkažite bilo kada
Try it now
Try it now

Najčešće postavljena pitanja

  • Kako away može da doprinese mojoj kompaniji?
  • Koliko je jednostavno implementirati softver za upravljanje odsustvima u HR procese?
  • Može li se away prilagoditi pravnoj regulativi?
  • Da li away može da poveća produktivnost i efikasnost HR-a?
  • Može li sistem za praćenje odsustva pratiti različite tipove zahtjeva?
Kako away može da doprinese mojoj kompaniji?
Away, Softver za upravljanje odsustvima zaposlenih, osigurava automatizovano obračunavanje slobodnih dana. Povećava produktivnost i efikasnost do 80%, dok garantuje poslovanje u skladu sa pravnim normama. Mobilna verzija omogućava lak pristup i jasan kalendarski pregled koji pomaže timu da izbjegne "burnout" i poklapanje odsustva.
Koliko je jednostavno implementirati softver za upravljanje odsustvima u HR procese?
Vrlo jednostavno. Bez obzira na tip organizacije, away se lako može implementirati u HR procese bez potrebe za dodatnom obukom i komplikovanim procesima. Softver nudi mogućnost samostalnog korišćenja od strane zaposlenih i korišćenje na mobilnom uređaju, što ga čini lakim za upotrebu.
Može li se away prilagoditi pravnoj regulativi?
Da, away se jednostavno može prilagoditi potrebama Vaše kompanije tako da oslikava sve primjenjive zakone i norme. Na ovaj način, praćenje odsustva se može uskladiti sa politikom Vaše kompanije i zakonom o radu u Vašoj zemlji.
Da li away može da poveća produktivnost i efikasnost HR-a?
Da, može. Integracijom softvera za praćenje odsustva može se poboljšati upotreba resursa, pojednostaviti upravljanje odsustvima i povećati efikasnost. Automatizacijom procesa i eliminacijom papirologije možete uštedjeti vrijeme i fokusirati se na povećanje produktivnosti zaposlenih, kao i povećanju njihovog zadovoljstva poslom. Osim toga, away povećava brzinu i efikasnost odobravanja zahtjeva za odsustva do 80%.
Može li sistem za praćenje odsustva pratiti različite tipove zahtjeva?
Away može pratiti različite tipove odsustva - od odmora, do bolovanja i roditeljskog odsustva. Zaposleni mogu jednostavno definisati željeni tip odsustva kada podnose zahtjev. Dodatno, sistem bez problema prati i upravlja različitim kategorijama odsustva, u zavisnosti od aktuelnih normi i pravila, obezbjeđujući preciznu evidenciju slobodnih dana.